Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

9. Οι άγγελοι της ψυχής (Σειρά: Η κατήχηση της Αγγελικής)




Θεϊκή παραμάνα

Η Αγγελική, με τη βοήθεια της μαμάς της Σοφίας, όλο και πιο πολύ αγαπά τον Θεό και προσπαθεί να γίνει ένας μικρός επίγειος άγγελος. Αγαπά όλους τους ανθρώπους και συμπεριφέρεται πάντα με πολύ πνευματική ευγένεια. Όταν μιλά, προσπαθεί να μοιάσει στην γλυκιά της μανούλα. Προσέχει να μη λέει τίποτα που θα μπορούσε να πληγώσει τον άλλο αλλά απεναντίας να δίνει πολύ χαρά και ευθυμία. Όποιος την κάνει παρέα νιώθει την παιδική αθωότητα της αλλά και την πηγαία αγάπη και καλοσύνη που βγαίνει από την αγγελική καρδιά της. Το γενικό φέρσιμο της σου δίνει την αίσθηση ότι βλέπεις έναν μικρό άγγελο. Οι μεγάλοι, αντιλαμβάνονται το ρόλο που παίζει η ευσεβής μητέρα της στην διαμόρφωση του χαραχτήρα της αλλά και την προσωπική της επιθυμία να γίνει ένα ευλογημένο παιδί του Θεού!

Η μαμά Σοφία λατρεύει τα παιδιά της όπως κάθε μάνα και προσπαθεί να τους δίνει το καλό παράδειγμα με την ενάρετη ζωή της. Για το λόγο αυτό, προσεύχεται πάντα στον αγαπημένο της Θεό να την φωτίζει ώστε ό,τι κάνει να είναι σύμφωνο με το άγιο θέλημα του. Κατανοεί πόσο σημαντικός είναι ο μητρικός της ρόλος για τα παιδιά που της χάρισε ο Θεός και αγωνίζεται με όλη την δύναμη της ψυχής της να ανταποκριθεί καλά σ' αυτόν. Θυμάται πολλές φορές αυτό που της είπε κάποτε το κοριτσάκι της όταν την πήρε στη αγκαλιά της και την γέμισε με τα φιλιά της:
-Να ήξερες μανούλα μου πόσο σε αγαπώ!
-Πόσο με αγαπάς μικρέ μου άγγελε;
-Όσο και τον καλό Θεούλη μας! Νιώθω, μανούλα μου, ότι και Εκείνος με αγαπά πολύ όπως με αγαπάς εσύ! Όταν κλείνομαι στη ζεστή σου αγκαλιά νομίζω ότι βρίσκομαι και στην δική του αγκαλιά και απολαμβάνω τα θεϊκά του χάδια!
-Κάθε μανούλα, γλυκό μου κοριτσάκι, είναι μια μικρή εικόνα στοργής και αγάπης του καλού Θεού μας εδώ στη γη. Θέλει ο Θεός μας μέσα από μας να σας δίνει την αγάπη και την λατρεία του. Θέλει μέσα από την δική μας αγκαλιά και χάδια να νιώθετε πόσο Εκείνος σας αγαπά και θέλει να σας κλείνει μέσα στη δική του θεϊκή αγκαλιά. Θέλει να ξέρετε πως Αυτός είναι η πραγματική Μάνα και Πατέρας της ψυχής σας.
-Αφού, μανούλα, εσύ με γέννησες, πως είναι ο καλός Θεός μας η πραγματική μαμά μου και ο μπαμπάς μου;
-Εγώ, αγάπη μου, όταν σε γέννησα σου έδωσα μόνο το σώμα από το σώμα μου, ενώ ο καλός Θεός μας έβαλε μέσα στο σωματάκι σου την πολύτιμη ψυχή σου. Η ψυχή σου είναι αυτή που δίνει αξία στο σώμα σου και σε κάνει τέλεια εικόνα του πανάγαθου Θεού μας.
-Που ήταν, μαμά, η ψυχή μου πριν την βάλει ο καλός Θεός μας στο σώμα μου;
-Ήταν μέσα στη θεϊκή καρδιά του και την ζέσταινε με την άπειρη θεϊκή του αγάπη, περιμένοντας τη στιγμή που θα σε κυοφορούσα για να την βάλει, σαν το πιο πολύτιμο δώρο, μέσα στο σωματάκι σου. 
-Όταν ήμουνα μέσα στην κοιλίτσα σου μαμά, με έβλεπε ο καλός Θεός μας που μεγάλωνα;
-Βεβαίως, μικρούλα μου, σε έβλεπε και σε καμάρωνε που μεγάλωνες σιγά-σιγά για να γίνεις ένα ωραίο μωράκι στην μήτρα της μαμάς σου. Εκείνος γέμιζε από τον άπειρο πλούτο της αγάπης του την δική μου καρδούλα για να σ' αγαπώ και να σε λατρεύω. Ήθελε μέσα από την αγάπη μου να παίρνεις την δική του αγάπη και μέσα από τα δικά μου στοργικά φιλιά, την δική του άπειρη μητρική λατρεία. Μέσα στα αυτιά μου δεν έπαυε να μου λέει πόσο σ' αγαπά και σε λατρεύει και πως είσαι το δικό του όμορφο κρινάκι.
-Τι άλλο, μαμά, σου έλεγε; 
-Μου έλεγε, πως δεν πρέπει ποτέ να ξεχάσω πως είσαι η δική του μικρή βασιλοπούλα, που θέλησε να έρθεις στη γη για να ζήσεις σαν άγγελος όπως τα αγγελάκια του ουρανού. Μου έλεγε, επίσης, πως εμπιστεύεται την ψυχούλα σου στα δικά μου μητρικά χέρια για να σε βοηθήσω να γίνεις ο επίγειος άγγελος που ονειρεύεται.
-Είμαι, μανούλα μου, πολύ ευτυχισμένη που ο καλός Θεός μας εμπιστεύτηκε την ψυχούλα μου στα δικά σου μητρικά χέρια, γιατί είσαι η πιο γλυκιά μαμά του κόσμου.
-Σ' ευχαριστώ, μωρό μου, για τα γλυκά σου λογάκια αλλά θέλω να ξέρεις ότι και εγώ είμαι πολύ ευτυχισμένη που είσαι δική μου κόρη. Κάθε μέρα τον ευχαριστώ για σένα και για τα άλλα δυο σου αδελφάκια που μου χάρισε σαν το πιο μεγάλο δώρο της ζωής μου. Τον παρακαλώ να με φωτίζει με την χάρη του αγίου Πνεύματος, για να μπορώ να σας μεγαλώσω σύμφωνα με το άγιο θέλημα του σαν δική του θεϊκή παραμάνα που είμαι.
-Τι θα πει, μανούλα, θεϊκή παραμάνα;
-Θα πει, ότι εγώ αναγνωρίζω πως ο καλός Θεός μας είναι η πραγματική Μανούλα και Μπαμπάκας της ψυχής σου και ότι εγώ σε γέννησα, ξέροντας όμως ότι είσαι δικό του παιδί. Σαν δικό του παιδί που είσαι, οφείλω να σε μεγαλώσω και να σε αναθρέψω σύμφωνα με τις δικές του εντολές και κατευθύνσεις. Θέλει να σου θυμίζω πως έχεις βασιλική καταγωγή, γιατί ο ουράνιος Μπαμπάκας σου είναι ο βασιλιάς όλου του κόσμου και πως πρέπει να ζεις και να συμπεριφέρεσαι με την αρχοντιά, την ευγένεια και την καλοσύνη που αρμόζει στην βασιλοπούλα κόρη του Βασιλιά Θεού μας.
-Μαμά, το ξέρεις ότι είσαι η πιο γλυκιά θεϊκή παραμάνα του κόσμου; Θα πω στον καλό Θεό μας πως είμαι ευτυχισμένη και τον ευχαριστώ πάρα πολύ που είσαι συ η δική μου μανούλα αλλά και η θεϊκή παραμάνα της ψυχής μου! Θα προσπαθήσω να μη σε πικράνω ποτέ και να ακούω πάντα με πολύ εμπιστοσύνη τις συμβουλές που θα μου δίνει ο καλός Θεός μας μέσα από το δικό σου στόμα. Θέλω να με βοηθήσεις να γίνω όπως θέλει ο καλός Θεός μας, ένας επίγειος άγγελος που θα τον λατρεύω και θα τον αγαπώ όπως οι άγγελοι στον ουρανό.

Συνείδηση, η φωνή του φύλακα αγγέλου

Η μαμά Σοφία είναι πολύ ευτυχισμένη με τα παιδιά που της χάρισε ο Θεός και δεν παραλείπει ποτέ να τον ευχαριστεί γι' αυτά στην προσευχή της. Κάθε ώρα και στιγμή τον ικετεύει να φωτίζει τους μικρούς της αγγέλους να ζουν στη γη σαν δικά του βασιλόπουλα και να τον δοξάζουν με την ζωή τους. Και η ίδια, όμως, δεν παραλείπει ποτέ να γίνεται το σωστό πρότυπο ζωής σ' αυτά.
Η Σοφία ξέρει πολύ καλά πως η καλύτερη διδασκαλία στα παιδιά, δεν είναι τόσο τα ωραία λόγια, όσο το σωστό παράδειγμα. Το κάθε παιδί μπορεί να ακούει τα συμβουλευτικά λόγια του γονιού του και να μένουν χαραγμένα στην μνήμη του, αλλά αυτό που πάντα πράττει είναι το παράδειγμα του γονιού του. Αυτό γίνεται ασυναίσθητα, δίχως το ίδιο να το θέλει ή να το καταλαβαίνει. Η επίδραση του γονιού είναι τόσο ισχυρή πάνω στο παιδί, που όσο κι αν επιθυμεί να αλλάξει, είναι πολύ δύσκολο. Βέβαια αυτό ήταν και το αρχικό θέλημα του Θεού, να ζουν, δηλαδή, οι γονείς σαν άγγελοι και με την επιρροή της παρουσίας τους να μεταφέρουν το βίωμα της αγγελικής ζωής τους στα παιδιά τους. Αν ρίξουμε, όμως, σήμερα μια μικρή ματιά σε όλα τα παιδιά του κόσμου, μπορούμε να καταλάβουμε πόσο έχουν αστοχήσει οι γονείς τους στην αγγελική ζωή. 
Πολλές φορές γονατίζει μπροστά στο εικονοστάσι για να παρακαλέσει τον Θεό να την φωτίζει με το άγιο Πνεύμα ώστε να γίνει με τη ζωή της το φωτεινό παράδειγμα στα παιδιά της. Αγαπάει πολύ την μητέρα του Θεού, την παρθένο Μαριάμ, την οποία προσπαθεί να μιμηθεί στην αγία ζωή της. Αρκετές φορές την ημέρα την προσκαλεί με την προσευχή της να την καθοδηγεί στην ανατροφή των παιδιών της. Την φωνάζει "γλυκιά Μανούλα" και σαν μικρό κοριτσάκι καταφεύγει στην μητρική της αγκαλιά για να πάρει δύναμη για το δικό της μητρικό έργο.
Αγαπάει πολύ και τους αγίους αγγέλους, ιδίως τον αρχάγγελο Μιχαήλ, αλλά και τον προσωπικό της φύλακα άγγελο. Τους παρακαλεί να προστατεύουν το σπίτι της από κάθε κακό αλλά και να τη καθοδηγούν πως να λατρεύει και αυτή με τη φλόγα της αγάπης της τον γλυκύ βασιλιά Θεό της. Η μεγάλη της επιθυμία είναι να αγαπούν τα παιδιά της τον Θεό όπως οι άγγελοι στον ουρανό.
Η μικρή Αγγελική αγαπάει πολύ τα αγγελάκια του ουρανού, ιδίως εκείνα που ήταν στην γέννηση του αγαπημένου της μικρού "Αδελφούλη", και πολλές φορές προσεύχεται σ' αυτά. Μια μέρα ρώτησε η Σοφία την κόρη της:
-Αγγελική, τι λες στην προσευχή σου στα αγγελάκια τ’ ουρανού;
-Τους λέω, μαμά, πόσο τ' αγαπώ αλλά και πόσο τα ζηλεύω.
-Γιατί τα ζηλεύεις, μωρό μου;
-Γιατί ήθελα και εγώ, μαμά μου, να ήμουνα μαζί τους στην γέννηση του μικρούλη μας Ιησού, για να τον δω και να του πω πόσο τον αγαπώ!
-Και τώρα τι λες στα αγγελάκια σου;
-Τους λέω, μανούλα, πως αφού έχουν την χαρά να είναι συνέχεια κοντά του να πουν στο άγιο Βρέφος, τον μικρούλη μου γλυκό "Αδελφούλη" πως τον αγαπώ πολύ όπως και τα αγγελάκια και να του δίνουν τα πιο γλυκά φιλιά μου. Δεν θα του το πούνε μαμά;
-Βεβαίως, κοριτσάκι μου, και θα του το πούνε! Μα και ο αγαπημένος σου "Αδελφούλης" Ιησούς, σαν Θεός που είναι, ακούει αυτά που του λες και τον κάνεις ευτυχισμένος με την μεγάλη αγάπη και λατρεία που του έχεις. Μάλιστα λέει στα αγγελάκια του να είναι πάντα μαζί σου για να σε προστατεύουν και να σε οδηγούν στο καλό και στην αρετή.
-Πως μας κατευθύνουν στην αρετή, μαμά, τα αγγελάκια;
-Ο Θεός τους έδωσε την εξουσία να μας μιλούν μέσα από τα αυτιά της ψυχής μας και να μας βοηθούν να καταλαβαίνουμε το καλό και το κακό, για να μπορούμε να αποφεύγουμε ό,τι μας χωρίζει από τον καλό Θεό μας και να πράττουμε ό,τι τον ευχαριστεί και είναι σύμφωνο με το άγιο θέλημα του.
-Ποια είναι, μαμά, τα αυτιά της ψυχής μας;
-Είναι, κοριτσάκι μου, "η συνείδηση" μας. Είναι ένα μεγάλο δώρο του Θεού στην ψυχή μας, για να μπορούμε να ελέγχουμε αν κάτι είναι από το Θεό ή όχι. Μέσα από τη συνείδηση μας ακούμε μυστικά το θέλημα του Θεού, για να το εφαρμόσουμε. Μέσα από τη συνείδηση, μας μιλούν πολλές φορές και τα αγγελάκια μας, για να μας καθοδηγούν στον δρόμο της αρετής.
-Αυτοί, μαμά, που κάνουν διάφορα κακά, δεν ακούν στη συνείδηση τους, τι τους λένε τα αγγελάκια;
-Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, Αγγελική μου, που έχουν πολύ εγωισμό και δεν θέλουν να ακούν την φωνή της συνείδησης τους πους του λέει πόσο κακό είναι αυτό που κάνουν. Και ενώ η συνείδηση τους πάντα τους λέει να μην κάνουν τίποτε κακό, αυτοί, παρασυρμένοι από τα λόγια του σατανά που τους έχει πείσει να μην ακούν τη φωνή της συνείδησης τους αλλά την φωνή του κακού Εωσφόρου, σβήνουν με τον εγωισμό τους την σωτήρια φωνή της συνείδησης τους και κάνουν κάθε λογής κακό.
-Πω, πω μανούλα, τι κακό κάνουν αυτοί οι άνθρωποι στην ψυχή τους! Και η συνείδηση τους συνεχίζει μετά να τους μιλά;
-Όχι, παιδί μου. Όταν ο άνθρωπος επανειλημμένες φορές σβήσει τη φωνή της συνείδησης του, τότε εκείνη σταματά πλέον να μιλά και να συμβουλεύει, αλλά και να ελέγχει τον άνθρωπο στο κακό που κάνει. Είναι η στιγμή που ο άνθρωπος γίνεται "ασυνείδητος", οπότε και μπορεί χωρίς φόβο Θεού να κάνει τα πάντα, ακόμα και τα πιο μεγάλα κακά. Η συνείδηση είναι, κοριτσάκι μου, η φωνή του Θεού στη ψυχή μας, γι' αυτό και θέλω πάντα να την ακούς.
-Μερικές φορές, μανούλα, θέλω να κάνω κάτι για το οποίο δεν είμαι απόλυτα σίγουρη αν είναι καλό και μια φωνή μέσα μου μου λέει πως δεν είναι σωστό να το κάνω. Έτσι δεν το κάνω και μετά διαπιστώνω πως καλά έκανα και δεν το έπραξα. Αυτό είναι η φωνή της συνείδησης μου; 
-Ναι, παιδί μου. Είναι η φωνή του Θεού που θέλει μέσα από τον φύλακα άγγελο μας να μας προστατέψει από κάτι κακό. Όσο πιο κοντά στο Θεό είμαστε με τον ενάρετο τρόπο ζωής που ζούμε, τόσο πιο δυνατή και πιο καθαρή είναι και η φωνή της συνείδησης μας. Όσο πιο πολύ θέλουμε να μιμηθούμε τη ζωή των αγγέλων, τόσο πιο δυνατά ακούμε την γλυκιά φωνή τους να μας οδηγεί στα μονοπάτια του ουρανού.

Οι φίλοι μας, τα αγγελάκια

-Πότε, μανούλα, θα μου μιλήσεις για τ' αγγελάκια του ουρανού και για τον φύλακα άγγελο μου; Θέλω να τον γνωρίσω καλύτερα για να τον αγαπώ ακόμα πιο πολύ!
-Ο φύλακας άγγελος της ψυχής μας, όπως και όλα τα αγγελάκια του ουρανού είναι, Αγγελική μου, οι πιο πιστοί και καλοί φίλοι των ανθρώπων. Όλοι οι άγγελοι αγαπούν πολύ τους ανθρώπους και θέλουν να μας βοηθούν στον αγώνα που κάνουμε για να ζούμε όλοι με ενάρετο τρόπο, όπως θέλει ο καλός Θεός μας. Επειδή είναι πνεύματα άυλα, μπορούν να βλέπουν με τα αγγελικά ματάκια τους και τις διάφορες επιθέσεις που μας κάνουν οι άσπονδοι εχθροί μας, που είναι οι δαίμονες.
-Εμάς πως μας βοηθούν τα αγγελάκια, μαμά;
-Με πολλούς τρόπους, κοριτσάκι μου. Τους έχει δώσει εξουσία ο καλός Θεός μας, όποτε εμείς ζητάμε την βοήθεια τους, εκείνα, ανάλογα με την εμπιστοσύνη που τους δίνουμε αλλά και την διάθεση μας να χρησιμοποιήσουμε την αγγελική βοήθεια τους, να επεμβαίνουν και να μας βοηθούν. Άλλες φορές η βοήθεια τους αφορά το υλικό μας σώμα και άλλες φορές την αθάνατη ψυχή μας.
-Πως μας βοηθούν στο σώμα μας;
-Να, όταν καμιά φορά αρρωστήσουμε, ή πρόκειται να μας συμβεί κάποιο ατύχημα, ή από πλεκτάνη του σατανά πρόκειται να πάθουμε κάτι στην υγεία μας, τότε τα αγγελάκια επεμβαίνουν αόρατα και διώχνουν το κακό μακριά μας. Κυρίως όμως, Αγγελική μου, η πολύτιμη βοήθεια τους αφορά την αθάνατη ψυχή μας, που είναι και ο κύριος στόχος του πονηρού σατανά.
-Γιατί ο σατανάς πολεμά πιο πολύ την ψυχή μας;
-Επειδή αυτή είναι ότι πιο πολύτιμο έχει ο άνθρωπος. Όταν έρθει η στιγμή που θα ορίσει ο Θεός μας να πεθάνει το σώμα μας και να επιστρέψει στο χώμα, τότε θέλει ο Θεός η αθάνατη ψυχή μας να επιστρέψει πίσω από εκεί που βγήκε, δηλαδή στη θεϊκή καρδιά του. Θέλει όλες οι ψυχές των παιδιών του, μετά τον θάνατο του σώματος τους, να βρεθούν όλες στον ουράνιο βασίλειο που έφτιαξε για μας και να ζήσουν μέσα σ' αυτό την απόλυτη ευτυχία και χαρά.
-Τώρα καταλαβαίνω, μανούλα, την ζήλεια του Εωσφόρου και των δαιμόνων! Δεν θέλουν να δουν κανέναν άνθρωπο να πηγαίνει στο ουράνιο βασίλειο του καλού Θεού μας. Θέλουν να ακολουθήσουν τον κακό σατανά στον τόπο της κόλασης που εκείνος ζει.
-Ακριβώς αυτό είναι, μικρό μου κοριτσάκι. Ο σατανάς κάνει τα πάντα για να παρασύρει το πιο υπέροχο δημιούργημα του Θεού, τον άνθρωπο, στον τόπο της κόλασης, όπου κυριαρχεί ο διαρκής πόνος, η θλίψη και τα ατελεύτητα βάσανα. Για να τα καταφέρει, χρησιμοποιεί τα πιο απίθανα πονηρά και δόλια μέσα που μπορεί ανθρώπινος νους να φανταστεί.
-Ο άνθρωπος, μανούλα, μπορεί μόνος του να τα καταφέρει;
-Κανείς δεν μπορεί μόνος του να τα καταφέρει, παιδί μου, αν δεν αγαπά και δεν εμπιστεύεται απόλυτα τον καλό Θεό μας, για να μπορεί με υπακοή, χωρίς αμφιβολία και δισταγμό, να ακολουθεί τις πατρικές του νουθεσίες. Η αγάπη, η εμπιστοσύνη και η υπακοή στο άγιο θέλημα του καλού Θεού μας, είναι αυτά που κάνουν μια ψυχούλα δυνατή να αποκρούει κάθε σατανική επίθεση και να πετά σαν αετός ψηλά, προς το ουράνιο βασίλειο.

Το βιβλίο του Θεού

-Πολλές φορές όμως, μαμά, δεν ξέρουμε ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να πολεμάμε τον σατανά και δεν γνωρίζουμε αν με τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε ζούμε όπως θέλει ο καλός Θεός μας. 
-Είναι αλήθεια, μωρό μου, αυτό που λες. Το γνωρίζει όμως αυτό ο ουράνιος μας Μπαμπάς, γι' αυτό και μας έδωσε πολύτιμη βοήθεια στον αγώνα μας κατά του Εωσφόρου και των οπαδών του.
-Τι βοήθεια μας έδωσε, μαμά;
-Μας έδωσε, παιδί μου, το άγιο Ευαγγέλιο. Σ' αυτό περιέχεται όλη η σοφία του επουράνιου Θεού Πατέρα μας, που μας βοηθά να τον γνωρίσουμε καλύτερα και να τον αγαπήσουμε με όλη τη δύναμη της ψυχής μας. Οι θεϊκές εντολές που περιέχονται στο άγιο αυτό βιβλίο, είναι η ουράνια σκάλα που με σιγουριά και ευκολία μπορεί να μας ανεβάσει μέχρι τον θρόνο της καρδιάς του. Επίσης μέσα από αυτό μαθαίνουμε πως μπορούμε να ξεφεύγουμε από τις παγίδες του σατανά και πως να κρατάμε την πολύτιμη ψυχή μας καθαρή από κάθε ρύπο με τον οποίο θέλει να την μολύνει ο πονηρός σατανάς. Είναι τόσο σημαντικό αυτό το βιβλίο για την σωτηρία της ψυχής μας, που και μόνο στην παρουσία του τρομάζει κάθε πονηρό πνεύμα. Υπάρχουν πολλές ιστορίες που μαρτυρούν πόσο πολύ φοβάται ο σατανάς τη μελέτη του ιερού αυτού βιβλίου, που τον αναγκάζει να μένει μακριά από αυτούς που το μελετούν με προσοχή και ευσέβεια.
-Πες μου, μανούλα, μια τέτοια ιστορία.
-Ζούσε κάποτε σ' ένα μικρό μοναστήρι ένας άγιος γέροντας με τον μαθητή του, ένα νεαρό μοναχό. Μια μέρα, ενώ πήγαινε να τον βρει, είδε απ' έξω από το κελί του μαθητή του ένα πονηρό πνεύμα έτοιμο να του επιτεθεί. Όσο, όμως, και αν προσπαθούσε, δεν μπορούσε να κάνει κακό στο νεαρό μοναχό. Μια μεγάλη δύναμη απωθούσε το δαιμόνιο και το πετούσε μακριά. Κατάλαβε ο γέροντας πως ο μαθητής του έκανε κάτι πολύ καλό, για να μη μπορεί ο σατανάς να τον πειράξει, γι' αυτό και πλησίασε πιο κοντά για να δει από το παράθυρο ποια πνευματική εργασία τρομοκρατούσε το πονηρό πνεύμα. Είδε τότε τον μαθητή του να διαβάζει με προσοχή και ευλάβεια το άγιο Ευαγγέλιο. Αυτή ήταν η φοβερή δύναμη που τρομοκρατούσε το δαιμονικό πνεύμα. Μόλις ο μαθητής του σταμάτησε την ανάγνωση και έκλεισε το βιβλίο, είδε τότε έντρομος τον σατανά να ορμά μέσα στο κελί του μαθητή του για να τον πειράξει με τα πονηρά του δολώματα. Κατάλαβε τότε πόσο φοβερή δύναμη έχει το ιερό αυτό βιβλίο του Θεού, το οποίο πρέπει να έχει μέσα στο σπίτι του κάθε χριστιανική οικογένεια για να το μελετά με ευλάβεια και να εφαρμόζει τις θεϊκές εντολές του.
-Έχουν όλα τα χριστιανικά σπίτια το βιβλίο αυτό του Θεού;
-Δυστυχώς, παιδί μου, λίγοι είναι οι χριστιανοί που έχουν στα σπίτια τους το άγιο αυτό βιβλίο και ελάχιστοι αυτοί που το μελετούν. Γι' αυτό και ο σατανάς έχει πολύ μεγάλη δύναμη εναντίον των σύγχρονων χριστιανών που ζουν χωρίς την απαραίτητη πνευματική τροφή του λόγου του Θεού.
-Τώρα καταλαβαίνω γιατί εσύ, μανούλα μου, μας διαβάζεις κάθε βράδυ ένα κομμάτι από την αγία Γραφή και μας την εξηγείς. Το κάνεις για να δυναμώνεις την ψυχή μας με την διδασκαλία του αγαπημένου μας Θεού, έτσι δεν είναι μαμά;
-Ναι, γλυκό μου κοριτσάκι. Κάθε μανούλα που νιώθει την μεγάλη τιμή που της κάνει ο Θεός να της εμπιστευθεί τα δικά του παιδιά για να τα μεγαλώσει σαν βασιλόπουλα του ουράνιου Βασιλιά, οφείλει να μη τα διδάσκει με τις δικές της σκέψεις και θεωρίες αλλά μόνο με τις εντολές που ο ίδιος της δίνει μέσα από το ουράνιο βιβλίο του, την αγία Γραφή. Τότε ο Θεός επιβραβεύει την κάθε καλή μανούλα που σαν δική του θεϊκή παραμάνα βοήθησε να γίνουν τα παιδιά του, επίγειοι άγγελοι.
-Φαντάζομαι, μανούλα, τι πίκρα θα έχει με εκείνες τις μανούλες που δεν φροντίζουν να μεγαλώσουν τα παιδιά του σωστά, όπως Εκείνος θα ήθελε!
-Είναι πολύ πικραμένος με αυτές τις μανούλες και γι' αυτό επιτρέπει πολλές φορές να βλέπουν οι ίδιες πάνω στα παιδιά τους την αποτυχημένη μητρική τους αδιαφορία.
-Τι βλέπουν δηλαδή πάνω στα παιδιά τους αυτές οι μαμάδες;
-Βλέπουν, μικρό μου κοριτσάκι, τα παιδιά τους να γίνονται κακά, αυθάδη, βλάσφημα, ασεβή, ανόητα, αγενή και γενικά να αποκτούν κακούς τρόπους, που καμιά μανούλα δεν θα ήθελε να έχουν τα παιδιά της.
-Θα στεναχωριούνται πολύ οι μαμάδες αυτές, έτσι δεν είναι;
-Ναι, Αγγελική μου, στεναχωριούνται πολύ. Πιο πολύ όμως στεναχωριέται ο Θεός που βλέπει τα παιδιά του αυτά να γίνονται, με την απροσεξία των γονιών τους, θύματα στα χέρια του σατανά. Σαν πατέρας, που δεν θέλει να χαθεί κανένα σπλάχνο του, λυπάται αλλά και θυμώνει με εκείνες τις μανούλες που δεν τον εμπιστεύτηκαν και δεν βοήθησαν με τα σωστά λόγια και το καλό παράδειγμα τους να σωθούν τα παιδιά του από τις δαιμονικές επιρροές.
-Πάντως με σένα, γλυκιά μου μανούλα, θα είναι πολύ ευχαριστημένος, επειδή αγωνίζεσαι σαν άγγελος να μας διδάξεις πως να ζούμε όλα τα παιδιά σου αγγελική ζωή. Σε νιώθω, μανούλα μου, σαν το επίγειο φύλακα άγγελο μου και θέλω πάντα να ακούω και να εφαρμόζω ό,τι μου λες!

Οι δύο άγγελοι

-Ο καλός Θεός μας, Αγγελική μου, δίνει στο κάθε παιδί δύο αγγέλους, έναν επίγειο και έναν ουράνιο. Ο επίγειος άγγελος είναι η μανούλα που το γεννά. Ο ουράνιος άγγελος είναι ο προσωπικός φύλακας άγγελος που δίνει ο Θεός στο κάθε μικρό παιδάκι που γίνεται Χριστιανόπουλο την ώρα που βαπτίζεται. Και οι δυο άγγελοι είναι οι προσωπικοί φύλακες του κάθε παιδιού όσο ζει εδώ στη γη. Γι' αυτό κάθε μανούλα είναι μια και μοναδική για κάθε παιδί, όπως και ο φύλακας ουράνιος άγγελος είναι ένας και μοναδικός για κάθε παιδί όσο αυτό ζει εδώ στη γη. Ο Θεός έχει δώσει διαταγή και στους δυο αυτούς αγγέλους, κανένας τους να μην το αποχωριστεί ποτέ, αλλά να είναι η αγκαλιά τους το πιο ασφαλές λιμανάκι της ψυχής του.
-Πω, πω, μανούλα, τι μεγάλη αγάπη έχει ο ουράνιος Πατέρας για μας!
-Είναι τόσο μεγάλη η αγάπη και η λατρεία που έχει για όλους εμάς ο καλός Θεός μας, που θέλει να είναι σίγουρος πως όλα τα παιδιά του μπορούν να ζουν εδώ στη γη με την απαραίτητη για την ψυχή μας αγάπη και προστασία. Θέλει όμως να ξέρουμε όλοι, και εμείς σαν φύλακες άγγελοι σας, αλλά και εσείς σαν παιδιά, πως η δική του αγάπη και στοργή είναι αυτή που πλημμυρίζει την καρδιά όλων μας και την ζωογονεί. 
-Μαμά, ό,τι κάνεις εσύ σε μένα, το κάνει και ο ουράνιος φύλακας άγγελος μου;
-Ναι, κοριτσάκι μου. Εγώ, επειδή είμαι άνθρωπος, μπορείς να με βλέπεις και να νιώθεις την αγκαλιά μου, τα χάδια μου, τα φιλιά μου αλλά και τις μητρικές μου νουθεσίες. Τον ουράνιο άγγελο σου όμως, επειδή είναι πνεύμα άυλο, τον νιώθει πιο πολύ η άυλη ψυχή σου. Αν και δεν μπορείς εσύ να τον βλέπεις με τα ανθρώπινα ματάκια σου, τα ματάκια της πνευματικής ψυχής σου τον νιώθουν και τον αισθάνονται. Ακούς τα θεϊκά του λόγια που σε ενισχύουν στο καλό και στην αρετή και ξεκουράζεται η ψυχούλα σου με την αγάπη και τη λατρεία που σου δίνει και αυτός σαν μανούλα. Είναι τότε που νιώθει η ψυχή γαλήνη και ειρήνη και επικρατεί μέσα της χαρά και ευτυχία.  
-Όταν πηγαίνω στο σχολείο και δεν είσαι εσύ κοντά μου, έρχεται μαζί μου το αγγελάκι μου;
-Ποτέ δεν σε αφήνει μόνη σου. Είναι ο μοναδικός φύλακας που σε προσέχει όλη την ημέρα και όλη την νύχτα. Όπου πηγαίνεις έχει πάντα από πάνω σου τις αγγελικές του φτερούγες και δεν αφήνει κανένα να σε πειράξει, όσο εσύ βέβαια θα του το επιτρέπεις με την σωστή χριστιανική ζωή σου.
-Τι είναι αυτό, μανούλα, που τον στεναχωρεί και δεν του επιτρέπει να επεμβαίνει στη ψυχή μας για να μας βοηθά;
-Όταν ένας άνθρωπος, παιδί μου, έχει πολύ εγωισμό και αντί να ακούει το θέλημα του Θεού, ακούει μόνο ό,τι ο σατανάς βάζει μέσα στο μυαλό του, τότε ο φύλακας άγγελος δεν μπορεί να βοηθήσει αυτή την ψυχούλα. Δεν του επιτρέπεται να βοηθά μια ψυχή όταν αυτή αρνείται την βοήθεια του. Μήπως το ίδιο δεν γίνεται και με κάθε μανούλα; Από το παιδί εξαρτάται να ακούσει και να ακολουθήσει τις μητρικές παραινέσεις της μανούλας του. Αν θέλει τις εφαρμόζει, αν δεν θέλει δεν τις εφαρμόζει, όσο κι αν αυτό στεναχωρεί τη μανούλα του.
-Θα στεναχωριέται πολύ ο φύλακας άγγελος όταν η ψυχή που του εμπιστεύτηκε ο καλός Θεός μας δεν τον ακούει και δεν τον αφήνει να την βοηθήσει, έτσι δεν είναι μανούλα;
-Στεναχωριέται πολύ, όπως στεναχωριέται και ο επίγειος άγγελος του, η μανούλα που τον γέννησε. Πιο πολύ όμως στεναχωριέται ο γλυκύς μας Θεός που βλέπει το παιδί του να βαδίζει με πολύ εγωισμό τον δρόμο της αυτοκαταστροφής. Κάθε παιδάκι που δεν ακούει ούτε τη μαμά του, ούτε και τον άγιο άγγελο του, εύκολα μπορεί να παρασυρθεί από τον σατανά και να πέσει σε μεγάλους γκρεμνούς. 
-Εγώ, μανούλα μου, θέλω και εσένα να ακούω αλλά και τον αγαπημένο μου φύλακα άγγελο και θέλω να σας κάνω και τους δυο πολύ ευτυχισμένους.
-Και εγώ αλλά και το αγγελάκι σου, μικρό μου κοριτσάκι, είμαστε πολύ ευτυχισμένοι που μας έδωσε ο Θεός να προστατεύουμε ένα τόσο όμορφο και καλό παιδάκι. Κάθε φορά, όμως, που σε βλέπουμε να αγαπάς όλο και πιο πολύ τον αγαπημένο μας Θεό Πατέρα, μας κάνεις ακόμα πιο ευτυχισμένους.
-Τι πρέπει να κάνω, μανούλα μου, για να κάνω το αγγελάκι μου όλο και πιο ευτυχισμένο;
-Να κάνεις και εσύ ό,τι κάνει και εκείνο όλη την ημέρα. Το αγγελάκι σου όλη την ημέρα σκέπτεται τον βασιλιά Θεό του και τον αγαπά με όλη την δύναμη της ύπαρξης του.
-Και εγώ, μανούλα μου, τον αγαπώ τον καλό Θεό μας!
-Το ξέρω, κοριτσάκι μου. Αυτό είναι το πρώτο σκαλοπάτι για να φτάσεις στην αγκαλιά του καλού Θεού μας. Χρειάζεται όμως να ανεβείς άλλα δυο σκαλοπάτια για να μπεις μέσα στην καρδιά του αγαπημένου σου Θεού και να ζήσεις εκεί την απόλυτη χαρά και ευτυχία. Το ένα είναι η απόλυτη εμπιστοσύνη και το άλλο είναι η απόλυτη υπακοή στο άγιο θέλημα του. Με την απόλυτη εμπιστοσύνη μπαίνεις στην καρδιά του Βασιλιά σου. Με την απόλυτη όμως υπακοή που θα κάνεις στις πατρικές εντολές του, η ψυχή σου θα γίνει με την βοήθεια του αγίου Πνεύματος ένα με την άπειρη θεϊκή του Αγάπη και Ευσπλαχνία. Είναι η στιγμή που κάθε αγγελική ψυχούλα χάνεται σαν την σταγόνα της βροχής στον άπειρο ωκεανό της θείας ευτυχίας. Είναι αυτό, μωρό μου, που σαν επίγεια μανούλα σου, αλλά και σαν θεϊκή παραμάνα, μου ζητάει ο γλυκύς μας βασιλιάς Θεός να σε βοηθήσω να επιτύχεις.
-Και ο φύλακας άγγελος μου θέλει να με βοηθήσει να επιτύχω;
-Ναι, βασιλοπούλα μου, και ο φύλακας άγγελος σου και εγώ το ίδιο έργο καλούμαστε να κάνουμε. Και οι δυο μας θέλει ο καλός Θεός μας να σε μάθουμε πως να ζεις σαν άγγελος δικός του εδώ στη γη, ώστε μετά τον θάνατο του υλικού σώματος να πάρει την αγγελική ψυχή σου και να την βάλει δίπλα του, ανάμεσα στα άλλα αγγελάκια του ουρανού. Εκεί, μέσα στο ουράνιο βασίλειο, θα απολαμβάνεις στην αιωνιότητα την απόλυτη χαρά και ευτυχία που μόνο ο Θεός ξέρει να δίνει.
-Τώρα, μανούλα μου, καταλαβαίνω πόσο σημαντικός είναι για την ψυχή μου ο δικός σου ρόλος αλλά και του αγίου αγγέλου μου. Θα ήθελα να σου πω πόσο σας αγαπώ και τους δύο και πόσο ευχαριστώ τον καλό Θεό μας για σας τους δύο.
-Εκείνος, παιδί μου, ακούει τα λόγια αυτά της ευγνωμοσύνης σου και σε ευλογεί ακόμα πιο πολύ. Το μόνο που σου ζητά προς το παρόν, επειδή είσαι ακόμα μικρό παιδάκι, είναι να αγαπάς, να σέβεσαι και να εμπιστεύεσαι την μανούλα που σου έδωσε. Και σαν πρώτο δείγμα υπακοής στο θέλημα του, σου ζητά να ακούς και να εφαρμόζεις με παιδική πίστη και απλότητα αυτά που σου λέει να κάνεις η μανούλα σου που σε αγαπά και σε λατρεύει όσο τίποτε άλλο εδώ στη γη.
-Το υπόσχομαι, μανούλα μου, στον καλό Θεό μας πως θα ακούω πάντα τα γλυκά σου μητρικά λόγια και με απόλυτη εμπιστοσύνη θα προσπαθώ να τα εφαρμόζω στη ζωή μου. Θέλω, μανούλα μου, να με βοηθήσεις να ακούω και την φωνή του φύλακα αγγέλου μου γιατί από σήμερα θέλω να είναι ο πιο καλός μου φίλος και σύντροφος στη ζωή μου.

Η μαμά Σοφία πήρε στην αγκαλιά της τον άγγελο της, την μικρή της Αγγελική και την γέμισε με τα φιλιά της και τα χάδια της, ενώ δυο δάκρυα αγάπης και ευγνωμοσύνης στον πολυαγαπημένο της Θεό κύλισαν από τα δυο της μάγουλα.  


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Printfriendly